Retour


IS HET MOGELIJK OM MIJN BESTELLING TE RETOURNEREN?

Ja, dat kan zeker. Het kan natuurlijk altijd een keer voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent over jouw bestelling of dat er iets is misgegaan. Daarom heb je bij ons in totaal 30 dagen om te retourneren. Het is belangrijk dat je binnen 15 dagen bij ons aangeeft dat jij jouw bestelling wilt retourneren. Daarna heb je nog eens 15 dagen om het pakket naar ons retour te sturen. 
Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat jouw bestelling niet helemaal naar wens is. Dat vinden we hartstikke jammer en we lossen het natuurlijk liever voor je op. Zorg daarom dat je altijd even contact opneemt met onze klantenservice voordat je een bestelling retour stuurt. Dan kijken we graag met je mee of we het misschien alsnog voor je kunnen oplossen. Mocht je het daarna alsnog willen retourneren, dan is dat natuurlijk geen probleem. Je leest hieronder hoe jij jouw bestelling kunt retourneren. 

HOE KAN IK MIJN BESTELLING RETOURNEREN?

Doorloop onderstaande stappen om je retour op de juiste manier op te sturen: 

Stap 1 

Doe de artikelen in de bijbehorende verpakkingen en stop alles terug in de verzenddoos. 

Stap 2 

Neem even contact op met onze klantenservice. Dan zorgen wij ervoor dat u een adres krijgt waar het naar opgestuurd kan worden.

Stap 3 

Breng je retour naar het dichtstbijzijnde postkantoor en laat het verzenden naar ons adres. De kosten voor het retourneren van een pakket zijn voor eigen rekening. Zorg dat je de track & trace code van je retour goed bewaard, totdat deze is verwerkt! 

Het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten worden teruggestort op de (bank)rekening / creditcard die gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. De retourkosten zijn wel voor eigen rekening. De terugbetaling kan tot 14 dagen na ontvangst van het retourpakket duren. 

ONZE RETOURVOORWAARDEN

• Retourneren kan alleen binnen de gestelde retourtermijn van 30 dagen.

• De retourkosten die worden gemaakt zijn voor eigen rekening.

• Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening. 

• Stuur de artikelen die je wenst te retourneren in één zending terug om ervoor te zorgen dat de retourzending spoedig kan worden verwerkt. 

• Wij nemen retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat  worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd. 

• Niet-identificeerbare retourzendingen worden voor maximaal 1 maand opgeslagen op ons hoofdkantoor. De klant kan zich melden via de klantenservice. Na deze periode wordt het pakketje via eigen administratie verwerkt en kan hier niet meer over gecorrespondeerd worden. 

• Zonder track en trace code wordt er geen onderzoek opgestart naar vermiste retouren. Houdt er dus rekening mee dat bewijs van verzending met track & trace code een vereiste is om in aanmerking te komen voor terugbetaling. 

• Klopt je bestelling niet? Dit lossen we zo snel mogelijk voor je op! Neem contact op met droogbloemenkwekerij@gmail.com en vermeld hier duidelijk jouw naam, bestelnummer en de items waar het om gaat. Dan kunnen wij je zo snel mogelijk helpen en het voor je oplossen!

TERUGBETALING

Een retourzending en verwerking hiervan duurt na ontvangst maximaal 14 dagen. Na ontvangst van je retourzending wordt het bedrag direct door ons teruggestort op je (bank)rekening. Dit duurt vanaf het moment van overmaken maximaal 5 werkdagen.